איך לקדם את אתר האינטרנט של חברת הקרוואנים שלי (ראו סעיף 4 )

מגוון האפשרויות כיום לשיווק של עסקים באינטרנט הוא כמעט אינסופי, החדשות הטובות הן שחלק גדול מהן ניתן לבצע באופן עצמאי או בתקציב פרסום נמוך ביחס למדיות פרסומיות מסורתיות (טלוויזיה, פרסום בעיתונות, רדיו, שלטי חוצות וכדומה ).  

פתרונות השיווק באינטרנט מאפשרים לאתר האינטרנט לקבל חשיפה נוספת ולהביא אליו זרם קבוע וטרי של לקוחות ממוקדים ופוטנציאלים.

מהם עשרת הכלים השימושים והיעילים ביותר לשיווק העסק באינטרנט ?

1.הפגנת נוכחות באמצעות אתר אינטרנט מקצועי וידידותיאתר אינטרנט הוא הפנים של העסק באינטרנט, אתר טוב הוא כזה שגורם לגולשים להבין מיד את המסר כך שירצו לשהות באתר ולקבל מידע נוסף וענייני על העסק ופעילותו, חשוב ליצור אתר שיודע להניע את הגולשים לפעולה כך שישיג את מטרותיו העסקיות. בעידן של היום יש חשיבות רבה על אתר מותאם לכל המכשירים השונים ( מכשירים ניידים, טאבלט ומכשירים נייחים ) הפתרון הטוב ביותר הקיים היום הוא אתר רספונסיבי ( אתר היודע להתאים את עצמו לכל סוגי המכשירים )2. אופטימאליות למנועי החיפושאופטימיזציה למנועי חיפוש מאפשרת לאתר שבניתם להתברג במקומות ריאלים במנועי החיפוש, כשהשאיפה היא שהאתר יופיע במיקומים גבוהים ויקבל חשיפה גדולה ממגוון רחב של מילות מפתח בהם עוסק האתר.

 פעולה זו מתבצעת ע"י אופטימיזציה קוד האתר והתאמתו לגוגל ומנועי החיפוש, אך גם ברמת התוכן של האתר, ולכן חשוב להסתייע בשירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית שתחסוך מאיתנו את העבודה הקשה. 
3. עסק חברותי וחברתיבעידן הרשתות החברתיות כל עסק צריך להיות נוכח ברשתות החברתיות וכמובן ליצור בהם פעילות, מבחר הרשתות החברתיות הוא גדול למדי ולמרות שכל אחד כמעט יודע איך להקים דף פייסבוק בסיסי ישנה חשיבות רבה לאופן הפעילות בהם והשגת מטרות עסקיות ממשיות מהרשת החברתית.

4. לבלוט ברשת באתרי נישה ופורטליםמעגל נוסף שחשוב להכיר הוא אתרים שונים בתחום העיסוק שלכם בו אתם רוצים להיות נוכחים. אתרים רבים ברשת מחפשים תוכן איכותי ומקורי שיספק ערך מוסף לגולשים שלו, אם תצליחו ליצור תוכן כזה תוכלו ע"י שיתוף פעולה, תשלום סימלי או אפילו בחינם להפיץ כתבה כזו באתרי נישה ואפילו פורטלים גדולים ומובילים מה שעשוי להפוך את העסק שלכם למותג מוביל בעיני הגולשים.

5. קמפיין ממומן מנצחבניית קמפיין פרסומי יעיל ב  Google Adwords ( מערכת הפרסום של גוגל ) תאפשר לכם לקבל חשיפה לאלפי גולשים פוטנציאלים, הפרסום דרך מערכת הפרסום של גוגל מאפשר פרסום מודעות במנוע החיפוש של גוגל על בסיס מילות חיפוש בתוצאות החיפוש של גוגל, פרסום באנרים ברשת, פרסום מודעות באתרים ועוד אפשרויות נוספות ומגוונות.

כל משתמש יכול להקים בעצמו קמפיין בגוגל אך כדי להשיג תוצאות אפקטיביות רצוי להיעזר בחברת קידום מקצועית המוסמכת ע"י גוגל שתקים עבורכם קמפיין מקצועי ותעקוב אחר ביצועי הקמפיין לאורך זמן.

.6. מה עושים המתחרים ?גם באינטרנט לפעמיים לא צריך להמציא את הגלגל וניתן לבדוק מה עושים המתחרים שלנו ברשת, באילו אתרים הם פעילים ומה הם בדיוק עושים שם, בדיקת פעילות המתחרים ויישום פעילות דומה על החלק החיובי בלבד של הפעילות שלהם יכולה להשיג את מה שהשיגו המתחרים שלנו ואולי אפילו מעבר לזה.

7. שימרו על קשר…רשימות תפוצה המאפשרות לשלוח מסרים שיווקים מרוכזים לרשימה ידועה מראש של נמענים, עודדו את הגולשים שלכם להירשם לרשימת התפוצה שלכם באתר.

באמצעות בניית רשימה תפוצה של גולשים שכבר מכירים אתכם אשר נחשפו לאתר שלכם והפצה נכונה ומדודה של ניוזלטר ניתן להמשיך לשמור על קשר הדוק יותר עם הגולשים, להחזיר לקוחות מהעבר, להניע לפעולה מחדש וכך למנף את הפעילות באתר.
 הקפידו שבכל דיוור יהיה משהו רענן – מבצע, מוצר חדש או אפילו סתם ברכת שנה טובה עם תמונה מעניינת.

8. החזירו את הגולשים (Remarketing / שיווק מחדש )כמה פעמים חיפשתם אחר מוצר מסיים ולאחר שביקרתם באתר בו התעניינתם לקנות את המוצר רדפו אחרכם מודעות פרסומיות בכל רחבי הרשת ? 

תכירו את ה Remarketing ! ה Remarketing / שיווק מחדש הוא חלק ממערכת הפרסום של גוגל שמאפשר לכם לפרסם מודעות ספציפיות שרק גולשים שביקרו בעבר באתר יחשפו אליהם ברחבי הרשת. כך למשל, אם נניח מישהו רצה לרכוש באתר שלכם טלוויזיה, אך בסוף לא ביצע את הרכישה ונטש את האתר, כאשר אותו גולש יגלוש באתרים שונים ברשת יוצגו עבורו בלבד מודעות ובאנרים שיגרמו לו לחזור לאתר ואולי אפילו לסיים את ההזמנה.

הסיכוי שלקוח שהיה כבר באתר ונחשף למותג שלנו ( לקוח חוזר ) יבצע פעולה באתר גדולה בהרבה מלקוח מזדמן שרק עכשיו פגש אותנו.

הפרסום ע"י  Remarketing יחשוף את הגולש למודעה שלנו בכל רחבי הרשת, מהאתרים הגדולים ביותר כמו mako, ynet… ועד לאתרים קטנים וממוקדים יותר.

9. ספקו ערך מוסף לגולשים שלכם ושמרו את האתר עדכניחשבו כיצד תוכלו לתת לגולשים שלכם משהו שאין באתרים אחרים ולשמור עליו עדכני ורענן, זה יכול להיות מדריך חינם,  בלוג מקצועי, או אפילו סיור וירטואלי בדירה לדוגמה. היום יש באינטרנט הרבה מאוד טכנולוגיות מתקדמות, אבל רק חלק קטן מאתרי התדמית עושים בהם שימוש יעיל באמת.

אתר בעל ערך מוסך יגרום לגולשים חדשים להישאר באתר זמן ממושך יותר, לחזור לבקר בו ואפילו להביא חברים (like  )

10. עוררו דיון ברשתהיום אפשר להפוך כמעט כל סוג של אתר לחברתי באמצעות מערכת התגובות של פייסבוק וכלים דומים ולעורר דיון חיובי על העסק, המוצר או השירות שלנו. הדיון לא חייב להיות דווקא מסביב לאתר עצמו, אלא יכול להיות גם סביב תוכן מסוים באתר, מדריך, קישור מעניין שמראה שאתם מעודכנים בתחום שלכם, דבר אשר יחזק את המוניטין שלכם ברשת ויפיץ את הבשורה עבורכם.

 לסיום, אנחנו בטוחים שמעשרת הפתרונות שהצגנו תוכלו לעשות שימוש נכון שיעזור לכם בשיווק העסק שלכם באינטרנט, אלה מכם שרוצים לעשות זאת באופן מקצועי יזדקקו לשירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה. 

האתר שלכם הוא הפנים שלכם ברשת, הפכו אותו לידידותי עבור הלקוחות שלכם ולכלי עבודה אפקטיבי עבורכם.

דילוג לתוכן